Sunday, May 20, 2012

Hati

Suatu masa dahulu aku tak percaya pada istilah "BFF" or best friend, kawan sehidup semati..ada ke??
ok,sekarang  memang ada, my BFF ^^

dulu aku ada kawan baik,(maybe)..
kami sekolah sama-sama, membesar sama-sama, share masalah sama-sama..
cuma maybe aku yang terlalu meletakkan high expectation pada kawan baik aku (yup, my mistake)
ofkos, aku mengharapkan kawan yang boleh memberi semangat, sokongan dan bukan melemahkan sahabat nye..
sampai satu tahap, aku rasa dia tak layak untuk jadi kawan aku..setiap manusia ada kelemahannya,mungkin salah aku tapi aku juga manusia yang punya hati dan perasaan.

betol la apa orang cakap, mulut cakap lain, hati cakap lain..
walaupun aku da tekad, da tak mau ambil tahu pasal dia, tapi aku tetap terfikirkan dia..
lately aku selalu terfikirkan dia..macam mana nak halau perasaan ni?
rupanya hati aku masih belum sekuat yang aku sangkakan..
walau macam mana jahat pun mulut aku, tapi jauh dalam hati aku still risaukan dia..
kenapa kena ada perasaan macam ni??
maybe bcoz, aku sayang dia sebenarnya..

#ok, da abes membebel..esk test..bye!

No comments:

Post a Comment