Click here for Myspace Layouts

Friday, May 11, 2012

cerita satu malam ~ dari lubuk hati ;)





Aku masih belum berjaya, jauh lg nk berjaya, tp aku akan pasti kan aku akan berjaya suatu hari nanti..
kepada hamba-hamba Allah yang pernah pandang rendah kt aku suatu ketika dulu, sila buka mata anda luas-luas, sebab owg yang bodoh, yang tak ada apa-apa mcm aku ni akan BERJAYA satu hari nanti! 
aku xpunya apa-apa,
aku xmampu ubah apa-apa kejadian Allah..
lumrah dunia, yang cantik akan selalu disanjung, yang hodoh akan selalu dihina,
aku lahir sebagai perempuan yang xcantik, yang bodoh, yang lembab yang selalu diketawakan, yang selalu dipandang rendah..
tapi aku akan pastikan suatu hari nanti, mama dan abah akan tersenyum bangga ada anak mcm aku, tu cita-cita aku sejak mula-mula masuk universiti tahun 2007 dulu.
aku percaya pada prinsip, susah-susah dahulu, senang-senang kemudian,
syukur Allamdullillah, Tuhan masih bersama aku..:)

thanks the past for the better future! InsyaAllah ^^

# kepada individu-individu yang pernah ketawakan saya, pandang rendah dan sewaktu dengannya, jutaan terima kasih diucapkan sebab anda-anda semua lah kekuatan saya selama ini. Semoga anda-anda semua pn turut berjaya, jangan pandai nak hina owg len jew :)

No comments:

Post a Comment