Click here for Myspace Layouts

Sunday, September 16, 2012

rasa

Kesalahan perempuan yang utama apabila dia terlalu menyayangi seseorang lelaki..
mungkin akan dianggap bodoh, ye mungkin..
terlalu menyayngi sehingga kan terpaksa mengorbankan perasaan sendiri dan menyakiti hati sendiri.
lelaki tidak akan pernah tahu bila air mata seorang perempuan itu akan jatuh..
sesuatu yang lelaki tidak mungkin akan tahu..
lumrah seorang perempuan, ingin sentiasa dimanja dan diberi perhatian.

mungkin rasa sakit ini hanya sementara dan dugaan dalam sesuatu hubungan..
disebalik rasa sakit ini akan ada rasa sayang, rindu dan rasa yang sangat memerlukan..
rasa yang sukar nak digambarkan dengan kata-kata..
aku tak menyesal dengan rasa ni..
rasa yang datang dariNya, mungkin sebagai ujian dalam hidup ku atau mungkin yang sudah tertulis..



# aku mungkin tak sesempurna dan tak secantik gadis lain, terlalu banyak kekurangan sehingga malu dengan diri sendiri.  tapi rasa ini mmg ikhlas dari hati ..kalau la dia tahu..

Tuesday, September 4, 2012

dugaan

Aku tak paham kenapa..
yang pasti nya aku tak boleh duduk dekat rumah ni lama-lama..
tiap kali balik rumah mesti tak boleh tidur malam..
ni baru malam ketiga dekat rumah lepas abis intersasi..
tapi badan aku ni, Tuhan je yang tahu..
badan semua da gatal-gatal..
Ya Allah, penyakit apa la ni..

Apa lagi aku nak buat?
da tukar bilik,cadar da tukar hari-hari, tapi sama je..
nak bagitahu mama, bagitahu abah, sama je..
dowg pun mesti da muak dengar..=.=
abah bagi ubat macam-macam pun bukan ada kesan apa-apa pun kt badan aku ni..
sama jew =.=
nak ngadu kat sapa-sapa pun mesti orang da bosan da dengar..
penyakit yang sama :(
mungkin banyak sangat dosa yang aku da buat, sebab tu aku dapat penyakit macam ni ...

# tapi yang peliknya, bila kat perak, kat shah alam dulu, aku okay jew...mungkin aku tak boleh duduk dekat rumah ni lama-lama. nampak macam tak serius, tapi diri yang tanggung ni rasa macam nak nangis jew :(