Click here for Myspace Layouts

Tuesday, September 4, 2012

dugaan

Aku tak paham kenapa..
yang pasti nya aku tak boleh duduk dekat rumah ni lama-lama..
tiap kali balik rumah mesti tak boleh tidur malam..
ni baru malam ketiga dekat rumah lepas abis intersasi..
tapi badan aku ni, Tuhan je yang tahu..
badan semua da gatal-gatal..
Ya Allah, penyakit apa la ni..

Apa lagi aku nak buat?
da tukar bilik,cadar da tukar hari-hari, tapi sama je..
nak bagitahu mama, bagitahu abah, sama je..
dowg pun mesti da muak dengar..=.=
abah bagi ubat macam-macam pun bukan ada kesan apa-apa pun kt badan aku ni..
sama jew =.=
nak ngadu kat sapa-sapa pun mesti orang da bosan da dengar..
penyakit yang sama :(
mungkin banyak sangat dosa yang aku da buat, sebab tu aku dapat penyakit macam ni ...

# tapi yang peliknya, bila kat perak, kat shah alam dulu, aku okay jew...mungkin aku tak boleh duduk dekat rumah ni lama-lama. nampak macam tak serius, tapi diri yang tanggung ni rasa macam nak nangis jew :(


3 comments:

  1. wah ape kes? jgn ingat tak seyes, akak dengo pun akak rasa kes seyes ni... try tanya perubatan alternatif plak.. kekadang kita kurang arif kan? tapi samtimes kita kena percaya gak bende ghaib ni( akak dlu pun x percaya tapi bila ada yg kena di kalangan ahli keluarga akak terus berubah persepsi akak) .. try le jgn bio melarat nanti lagi susah

    ReplyDelete
  2. cuba dok dalam bilik pastu online pasti blh duduk rumah lama

    ReplyDelete