Sunday, December 12, 2010

Hidup ni mmg xadil kn???


Hidup ni mmg xadil kn?? xpela, aku trime jew....
knp owg yang paling aku syg xpercaya pd aku?
knp seorang ayh xpercaya pada ank die?
jht sgt kew aku?
aku keluar rumah, aku xpernah terpk pn nk bt bde jht, nk memalukan family.
tp...
nape ayh aku xpernah nk percaya kn aku?
i'm already 21 ok..not 12 years old.!
knp aku rase aku di layan mcm bdk-bdk umor 12 thun?
Aku ske sgt duk umh, tp rse mcm terkongkong..
Aku thu abh xpercaya aku,
xske aku kluar rumah..
npe ye??
aku thu aku jht,
aku da cbe jd y terbaek tuk fmly..
Aku da blaja rajen-rajen, tp abh xpernah nk bangga ng aku..
Bkn hrp hadiah kew ape, 
tp ucapan tahniah pn abh xpnh ckp kt aku..
kdg-kdg 2 lg nk rendah kn aku ad la..
myb aku bkn ank ksygn die cm adek aku 2..
Aku xhrp pn jd ksygn,
Aku nk owg hargai aku jew..
Mama ckp, die ng abh xpnh nk beza-bezakan ank-ank..
sume die syg sama-rata.
Nk kate aku ni snsitif sgt, myb la.
Tp owg laen pn bley npk la.
ble lala adek aku mnx duet, abh trus xley duk diam,
smpai mara-mara aku lau aku lmbt masukkn duet..
agknye time aku mnx duet dlu cm 2 gk kew??
x aku rase..
Adek aku nk ape-ape, 
trus bley dpt..
tp aku??
aku xpnh rase sng nk dpt ape-ape.
sume aku usaha dpt kn sndiri
Ble akak aku salah, mama xpnh mara..
akak ckp ape sume btol, sume mama back up..
last-last aku y kne mara..
Abes aku mcm mne??
Aku xpernah hrp nk jd ank ksygn sape-sape,
Aku bley berdikari 
Bley dptkan ape yang aku nk sndiri
juz nk rase dihargai..
aku happy sgt-sgt sb dpt grad ng result y ok..
kwn-kwn sume ckp tahniah, 
tp fmily aku??
Aku nk fmly aku bgga ng aku, 
tp cm biase dowg cm xksh jew..=(
emmm.....







No comments:

Post a Comment