Monday, February 13, 2012

valentine!

Dulu-dulu mse skola2 dlu, time valentine jew, tgk owg dpt bunga dapat coklat, mmg jeles nk mampus larh!
smpi la umo 18 thun, keje kt the store, time valentine jew mst rmai kapel2 kua.. y gf nye plak bkn men bangga duk pgg bunga y bf dowg kasi..siap  ade teddy bear y comel2 lg..cehh, egt aku heran! ( tp jeles gk ckt =.= )
time2 2 la, owg2 y jual bunga sume duk buat promosi bunga..tepi2 jalan mmg rmai la y jual bunga..
and selaku owg y bernasib malang cm nita ali ni, duk tgk jela bunga y owg len duk pgg..
time 2 la duk pk, asl la aku xpnh dpt bunga..sedey kn T_T
duk pk la, ape la perasaan owg y dpt bunga..waaa, nk jgk..
and aku salu duk memikir kan nasib aku y xpnh dpt bunga ni

pastu pnh la skali, duk plan time 2, dpt jew gaji nk beli bunga untuk diri sendiri ( lg sedey kn ;'( )
tp ble da pt gaji, xbeli pn..bunga mahal sgttt..hehe

tp ble2 da agk matang ni, perasaan 2 sume da xd..
aku rasa lau bf aku bg bunga skg ni pn aku mara die, bunga mahal kot, bek smpn duet bt kawen ^^
ble da agk2 da thu berpikir ni bru aku pk asl la aku duk sedey sgt, duk jeles sgt dlu2 sb xpnh smbut valentine cm mbr2 aku..pdhal smbut valentine 2kan haram..tp bese la bdk2 dlu kn, bkn thu ape =.=


kami xperlu kan valentine day sbg hari berkasih sayang, sb kami hari-hari pn berkasih sayang. ^^ <3 <3

p/s: tp bes jgk kn lau dpt bf y romantik y salu bg bunga ni kn :D

No comments:

Post a Comment