Monday, March 28, 2011

kam0ooo....

Kehadapan kamu yang salu buat aku mara........

hari-hari, aku ckp, jgn, jgn..ko dtg jgkkk..
di mana-mana sje aku pegi ad kam0oo!
sakit hati tauuu..
da la ko masuk xbg salam..
pastu men redah jew...lau da dtg 2, duduk bek-bek, tgk tb kew, tmn ak bt asgmt sme2 kew
xpe la jgk...
ni asl ko dtg jew, bt ak HOT..
sape x panas wey!
ko duk rapat-rapat,
nk mnje-mnje plak..
eeeeeiiiiii....geli larh,xske!
pastu, ak da mara-mara, da jerit-jerit,da cubit-cubit ko..
ko bley bt mke slmber jew...
skit hati wey!.
mintak maaf byk-byk..
aku da try, tp mmg xdpt la nk jatuh hti ng ko..
mmg ko ni kng, jd tmpt ak lpas geram jew ni kng..
so, jln y terbaek, ko jauh kn la diri dari aku..
sumpah ak xd niat wey..
tp apakan daya..
aku ni pn, manusia biase..
cinta, sayang, kasih 2 sume, bkn bley di paksa..
;'(

p/s : aku ase cm nk letak signboard, "kuceng are not allow" jew kt dpn pintu 2.. tp mslah nye, sape y nk ajar kuceng 2 membace...adoiii, pening memikirkan masalah ni..!

No comments:

Post a Comment